Tule mukaan toimintaan!

Reilu vero ry toivottaa tervetulleeksi mukaan toimintaan kaikki oikeudenmukaisesta verotuksesta ja yritysvastuusta kiinnostuneet. Talous- ja veroalan tuntemus on eduksi, mutta emme edellytä sitä - arvostamme aktiivista otetta ja osallistumista!

Ennen jäsenhakemuksen lähettämistä pyydämme tutustumaan järjestön sääntöihin ja maksamaan yhdistyksen jäsenmaksun (30 e/vuosi) yhdistyksen tilille.

Saaja: Reilu vero ry, Tilinumero: FI79 4108 0010 3791 24

Yhdistyksen hallitus käsittelee uudet jäsenhakemukset jokaisessa kokouksessaan. Aktiivisia ihmisiä kaivataan mukaan, mutta toki myös kannatusjäsenet ovat tervetulleita!

Lisäämme uudet jäsenet uutiskirjelistalle, jolla tiedotamme säännöllisesti yhdistyksen ajankohtaisista aiheista.

Täytä jäsenhakemus:

Huom! Kerro viesti-kentässä oletko kiinnostunut varsinaisesta jäsenyydestä vai tukijäsenyydestä.